Ako si rezervovať lístok cez rezervačný systém

Ako si rezervovať lístok cez rezervačný systém


Máte problém s rezervovaním lístka cez náš systém?

Spoločne to zvládneme.


Ak sa Vám nedarí objednať lístok cez rezervačný systém, resp. neviete ako na to, ponúkame Vám krátky návod, ktorý Vám s tým pomôže a spravíte tak prvý krok na vycestovanie s nami do zahraničia. :)

Rezervačný systém funguje zatiaľ iba pre rýchle rezervovanie cestovného lístka s nástupom výlučne zo Slovenska. Pre iný typ lístka môžete využiť iné spôsoby rezervácie.


Pre detailnejší popis kroku kliknite na jeho názov:


Ak prechádzate našou stránkou, je jedno ktorý článok máte práve rozčítaný. Rezervačný systém je umiestnený na každej podstránke vrátane tejto a nachádza sa rovno nad týmto článkom. Má tvar modrého rámika.
Kliknite sem a začnite vyplňovať formulár
Rezervácia lístka sa začína rovnako ako vaša cesta - s miestom nástupu. V tomto prípade rozkliknutím políčka s názvom „Miesto nástupu“ a vybratím jedného zo slovenských miest. Následne rozkliknite políčko „Cieľová stanica“ a vyberte jedno z rakúskych alebo švajčiarskych miest ako miesto výstupu. Ak sa Vaša cieľová destinácia v zozname nenachádza, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť sa v prípade možnosti na ceste.
V strede modrého rámika pod nadpisom "Dátum odchodu" sa nachádzajú políčka, pomocou ktorých zadáte presný dátum odchodu zo Slovenska (deň, mesiac, rok). Cestovný lístok je možné rezervovať na jazdy od zajtrajšieho dátumu.
Vyhľadávanie dostupných lístkov spustíte tlačidlom "Hľadať“, ktoré sa nachádza v modrom rámiku vpravo. V prípade, že ste toto tlačidlo stlačili viackrát, alebo ste ho stlačili po dlhšej dobe, dávajte pozor, aby Vám nezmizli vyplnené políčka „Miesto nástupu“ a „Cieľová stanica“.
Potom, ako ste stlačili tlačidlo „Hľadať“, systém Vám vyhodí dostupné lístky spolu s ich cenovým hodnotením. Na základe typu cestujúceho (dospelí / dieťa s doprovodom / dieťa bez doprovodu) vyberte cestovný lístok a stlačte „Vložiť do košíka“. Systém Vás presmeruje na stránku, v ktorej môžete nastaviť váhu batožiny, počet cestujúcich pre tento typ lístka ako aj dátum odchodu. Ak Vám rezervácia vyhovuje, stlačte na tlačidlo „Kúpiť“.
Ak chcete pokračovať v nákupe, zopakujte kroky návodu 1-4.
Ak ste omylom vložili do košíka nesprávny lístok, alebo chcete prejsť k dokončeniu objednávky, zobrazte internetový nákupný košík kliknutím na tlačidlo „Kúpiť“, ktorý sa nachádza na stránke vpravo hore. Tlačidlo Vás presmeruje na stránku, v ktorej môžete upravovať objednávku – množstvo, poprípade odobrať lístok. Ak chcete upraviť prislúchajúci lístok, stlačte na názov cestovného lístka. Ak chce dokončiť objednávku, stlačte na tlačidlo „Objednávka“.
Potom čo ste sa dostali na stránku s nákupným košíkom a stlačili tlačidlo „Objednávka“ Vás systém prehodí na stránku k dokončeniu objednávky. Na tejto stránke zákazník zadáva svoje osobné údaje, ktoré sú potrebné na dokončenie objednávky (povinné sú označené hviezdičkou). Tieto informácie zadávajte iba ak súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov. Následne vyberte spôsob dodania a platby. K dokončeniu objednávky je potrebné súhlasiť s obchodnými podmienkami a podmienkami používania. Následne stlačte tlačidlo „Súhrn“ a pokračujte v objednávke.
Miestenku si môžete objednať na telefónnom čísle 0918 679 862, emailom objednavky@europa-expres.sk alebo pomocou správ na našej Facebookovej stránke.


Ak bolo rezervovanie cestovného lístka aj napriek návodu neúspešné, neváhajte nás kontaktovať:




 

| |
close
Operátori nie sú prítomní. Zanechajte nám odkaz alebo nám napíšte neskôr.
Meno, priezvisko:
Váš e-mail:
Predmet: